Örebro akvarieklubbs storauktion 2/4
Örebro akvarieklubb välkomnar alla till vårens storauktion Lördagen den 2/4.
Finns redan lite diverse räkor föranmält :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Om man inte hade bott i Göteborg… Men får vänta på Göteborgs auktion i slutet av året haha!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Brukar komma ett gäng från Göteborg också så det går säkert att samåka med någon :)
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
#2 Kommer nog tyvärr inte så många därifrån den här auktionen, Göteborgs Ciklid grupp har "Akvarielördag" samma datum som vår auktion.. Men i normala fall brukar det komma fler och fler Göteborgare för varje auktion vi haft :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Just nu är vi uppe i 503st poster, imorgon är det 1v kvar att föranmäla sitt gods om man vill ha etiketter hemskickade :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Nu är det enbart ca. 22h kvar att föranmäla sitt gods om man vill ha etiketterna hemskickade (föranmälan för hemskick stänger kl. 16.00 imorgon). Kolla gärna in vad som redan är föranmält! 🙂
//GuUuLd,
-IE Photography-
45min kvar att föranmäla om man vill ha etiketterna hemskickade 🙂
//GuUuLd,
-IE Photography-
Då är föranmälan för hemskick stängd :) Just nu har vi 1051st poster föranmälda, 770st på auktion & 281st på fastpris :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Då var föranmälan till Lördagens auktion stängd! Vi kom upp i 1178st poster (854st på auktion & 324st på fastpris). Det går fortfarande att lämna in gods på auktionsdagen och där är det max. 10st poster till auktionen som gäller, resterande läggs på fastprisbordet! :)
//GuUuLd,
-IE Photography-

Hur var aktionen?
Jag hade gärna kommit men jag var upptagen, jag får komma nästa år istället😃
Medarbetare på Akvariefisk ifokus och akvarieräkor ifokus
Mycket folk, mycket fisk, växter & prylar Lite trångt var det i den nya lokalen vi var i men dagen flöt på bra och de flesta säljarna (utom ÖAKs medlemmar) hade hämtat ut sina pengar när klockan slog 18.45. På fastpris var det 504st poster & auktionen landade på 918 utropade poster. Dyrast för dagen var en post med 5st Corydoras sp. CW009 "Green Laser" som klubbades för 850kr 🙂
När det kom till räkor så var det Deepblue tiger som gick dyrast, för runt 7-800kr.
//GuUuLd,
-IE Photography-