Vad har ni för räkor hemma?
Vilka eller vilken räkarter/räkart har ni hemma? Lägg gärna upp bild!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Vi har: Red sakura White pearl Blue jelly Amano Macrobrachium Assamense (långarmsräka) Vi har haft Crystal red, crystal black, rili och blue tiger också. Blir förhoppningsvis såna igen när vi får igång ställningen :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Inte illa!
Jag har just nu bara Crystal Red (Caridina cf cantonesis), men funderar på att utöka med en art. Får se vilken det blir bara… :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Körsbär, röd- & svart sakura, orange körsbär, röd -& ultrablue rili, blue jelly, gula körsbär, CR, CB, PRL, taiwanbees, vanliga tigrar, blue/deepblue tiger, tangerine tiger, gröna babaulti, amano & blue pearl.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Red sakura och Blue Jelly-räkor är vad jag har hemma men skulle vilja ha fler men vi får se hur det blir. =)

I 112l akvariet går CR, körsbärsräkor och någon Neocaridina-hybrid. Köpte dem på auktion och trodde att det var körsbär men tydligen inte så de får bli mat till fiskarna istället!
Sedan har jag körsbärsräkor i ett och tangerine tiger i ett annat.
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

CR, CB, taiwanbees, körsbär, black sakura och amano.
// Sofia
Röd körsbärsräka
Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Crystal Red har jag!
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

Red sakura
Red rili
Blue jelly

Jag har bara röda körsbärsräkor. Är ny inom akvaristiken så jag tar en sort åt gången :)

Har bara Amano än så länge 🙂
Glömde faktiskt ett kar till där jag har körsbärsräkor i mindr kvalité samt Amanoräkor.
Haft Black Crystal och ska skaffa igen :)

Kan tillägga att jag har haft fler CR tidigare, fick ca 50-75st totalt och sen dog alla inom loppet av tre dagar. Ingen aning om vad som hände 😕
Bild på några av mina räkor. Första bilden är på några tangerine tiger räkyngel, andra på en vuxen tangerine och den tredje på en körsbärsräka 🙂
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.