Annons:
Etikettsäljes-köpes
Läst 967 ggr
Lamina
8/1/15, 10:02 AM

1/8 Säljes: Fluval Edge med massor av tillbehör

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Funderar på att sälja mitt räkkar (med massor av tillbehör.) Karet är ett svart Fluval Edge designakvarium på 23 liter med intrigerat filter och månljus. Köpt i början av Februari i år och i skick som nytt. Just nu bor det 2 stycken Black Sakura räkor och 10 små fiskar (Boraras Merah och Boraras Briggitae.) Dessa kan man välja att köpa med, men karet kan lika gärna säljas utan dom. Det som följer med karet är det som syns på bilderna plus lite till. I karet finns 2 prydnader, en växt jag tror heter gälört, en liten rot med flame moss, en lite större rot med en växt grus och en hel drös med posthorn och sandsnäckor. Tillbehör: Pimp your shrimp "Everyday" räkfoder (knappt använt) Pimp your shrimp "Color" räkfoder (knappt använt) Aqua Tropica bränässlesticks (knappt använt) GlasGarten 4in1 Shrimp Snacks (knappt använt) Aqua Tropica alkottar (knappt använt) 10 stycken Mini Maifan Ball (8 i karet och 2 i en påse) 2 1/2 catappablad Slamsug (använd en gång) Hobby Ektozon salt (lite mindre än en halv förpackning) Easy-Life Filter Medium (knappt använt) Safe Water & Start vatteberedningsmedel (1/4 kvar) Tetra Test 6i1 (11 stycken) En liten håv med böjt handtag för att lättare kunna fånga fiskar och räkor Ett extra filter till pumpen Digital termometer Magnetgrej för rengöring av glaset och för att få bort luftbubblor under täckglaset För allt detta har jag lag ut säkert 2-3000kr eller mer. Vet dock inte andrahandsvärdet på det, så kom med bud. Alla bud beaktas. :) Karet finns i Stora Vika utanför Nynäshamn ( Stockholm )

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Annons:
Upp till toppen
Annons: