Annons:
Etikettsäljes-köpes
Läst 845 ggr
Lejonhund
1/9/15, 10:50 PM

(K) Färgglad caridina/neocaridina

Söker färgglada räkor till mitt nya akvarieprojekt (dock ett gäng i samma färg, tänker typ blå, grön eller svart).. Ska göra om mitt 180-liters till bara räkor. 

Söker en sort av neocaridina och en sort caridina. 5-10 stycken av varje sort.

Behöver inte vara de allra "perfektaste" exemplaren, sysslar inte med någon direkt odling/urvalsarbete utan de har dem bara för att det är "fint och roligt" men vill ändå gärna hålla mig till en färg bland de som kan föröka sig tillsammans.

Räknar med att de behöver skickas då jag bor på Gotland, gissar att det inte finns många odlare här.

Kan ta emot räkorna tidigast den 26:e januari då jag flyttar den 22:a och vill slippa att räkorna ska vara med om akvarietömning och flytt när de precis bytt miljö redan. Men kan såklart förskottsbetala om man inte vill hålla på räkorna utan säkerhet.

Annons:
Frida B
1/9/15, 11:34 PM
#1

Har du facebook? Kika gärna in på vårat "företag" (projekt i skolan, där vi driver ett företag ett år) Little Red, där vi just nu säljer Crystal Red, Crystal Black och Deep Blue tiger! Kanske är av intresse? :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Lejonhund
1/9/15, 11:45 PM
#2

Topp! Kikar på det

Frida B
1/9/15, 11:46 PM
#3

Kommer att uppdatera med lite bilder strax så håll utkik :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Giovaniii
1/12/15, 4:19 PM
#4

Frida vad ska man söka på då? :)

Frida B
1/12/15, 6:12 PM
#5

Kan länka till sidan så kanske det blir lite lättare! Annars, sök på Little Red. Den finns inte med i de första förslagen, så ni får klicka på visa alla resultat :)

https://www.facebook.com/FirepawsUF?fref=ts

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Upp till toppen
Annons: